149

صدور بیانیه به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

بیانیه حوزه ۳ بسیج کارمندی دانشگاه رازی به مناسبت فرا رسیدن "هفته دولت"

هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‌های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی، آشکارتر گردد.

امام خامنه ای( مدظله العالی)

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم شهریور الی هشتم شهریور ماه در تقویم کشورمان به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بنام هفته دولت نامگذاری شده است .

شهدایی که در دوران کوتاه اما پربار و پر برکت عمر خویش تلاش نمودند تا در جهت رفع محرومیت، تبعیض و بی عدالتی در سطح جامعه، گام های بلندی بر دارند اما با خیانت و جنایت منافقان تروریست تحت حمایت استکبار جهانی در آتش کینه آنان سوختند .

آن ها سوختند تا ما امروز به راحتی دوست را از دشمن تشخیص دهیم و بشناسیم، آن ها سوختند تا ما امروز بدانیم که شهید کیست و جلاد کیست!

آن ها سوختند تا ما امروز بدانیم که دفاع از جمهوری اسلامی و دفاع از حرم همان امتداد راه کربلاست.

دشمنان در تمام این سال ها دست به هر جنایتی زدند تا مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کنند اما به کوری چشم آنان،نظام همچنان محکم و با صلابت ایستاده است.

استکبار جهانی امروزه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک جنگ ترکیبی راه انداخته است و با استفاده از ابزارهای موجود، فضای مجازی و... سعی در القای حس ناامیدی و ناامنی و نارضایتی در جامعه دارد؛ و این امر هوشیاری همه مردم بویژه مسئولان را می طلبد تا با انتخاب تدابیر ویژه چاره سازی کرده و توطئه های دشمنان را همچون گذشته خنثی نمایند.

برای این امر مهم می بایست موضوع شایسته گزینی و شایسته گماری در انتخاب مدیران و مسئولان دستگاه ها با حساسیت ویژه ای دنبال شود.

امیرالمومنین علی علیه السلام در فرمانش به مالک اشتر فرموده است:«اي مالك در به كارگيري كارمندان و كارگزاراني كه بايد زير نظر تو كار كنند هيچ گونه واسطه و شفاعتي را نپذير مگر شفاعت «كفايت» و امانت را»

براستی که شهیدان از ما این را میخواهند که امروز راهشان را با انتخاب درست و آگاهانه مدیران و مسئولان به پیش ببریم و اینگونه ولایتمداریمان را با جان و دل ثابت کنیم.

هفته دولت و روز کارمند فرصت بسیار ارزشمندی است تا از تلاش های کارکنان خدوم نظام بویژه قشر زحمت کش و پر تلاش و فرهیخته دانشگاهی تقدیر بعمل آید.

این حوزه ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند به همه کارکنان و خدمتگزاران صدیق انقلاب بویژه فرهیختگان دانشگاه های استان کرمانشاه ، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و توفیق روز افزون همه مدیران،مسئولان و کارکنان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید .

حوزه ۳ بسیج کارمندی دانشگاه رازی


شناسه : 4799953