99

حضور پرشور دانشگاهیان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه

در طلیعه چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه های استان کرمانشاه با حضور حماسی و همراه با بصیرت، در راهپیمایی ۲۲ بهمن، شور همبستگی و شکوه اقتدار را به نمایش گذاشتند.

دانشگاهیان  با حضور در این راهپیمایی، بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران، شهدا و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان دوباره بستند و همراه با سایر مردم غیور ایران با حضور در راهپیمایی دشمن شکن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران ابراز نمودند.

راهپیمایی در کرمانشاه از میدان انقلاب اسلامی به سمت میدان آزادی با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین برگزار شد.

شعار‌های "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "۲۲ بهمن یوم الله است یوم الله" و همچنین شعار‌هایی علیه اسرائیل و در حمایت از فلسطین در آسمان کرمانشاه طنین‌انداز شد.

راهپیمایان پلاکارد‌هایی با مضمون "به کوری چشم آمریکا انقلاب اسلامی ۴۵ ساله شد"، "انقلاب اسلامی قیامت یک ملت است در مقابل همه قدرت‌ها" در دست داشتند.

برپایی غرفه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و دستاورد‌های نظام، اجرای ۲۲ گروه سرود در طی مسیر و اجرای گروه رزم‌نوازان نیرو‌های مسلح از برنامه‌های حاشیه این مراسم بود.

راهپیمایان همچنین با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند و در پایان این مراسم سرود ملی را دسته جمعی قرائت کردند.


شناسه : 12534369