136

بیانیه حوزه 3 کارمندی دانشگاه رازی و دانشگاه های شهرستان کرمانشاه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

بیانیه حوزه 3 کارمندی دانشگاه رازی و دانشگاه های شهرستان کرمانشاه

 به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شهیدان والامقام محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر در  دوران کوتاه  عمر با برکت خود کارنامه زرینی بر جای گذاشتند  تا برای همه مسئولان جمهوری اسلامی در تمامی مسند ها به عنوان مسئول در تراز انقلاب اسلامی  همواره مورد الگو  قرار بگیرند.

اخلاص ، پاکدستی ، وجدان و تعهد کاری این عزیزان همیشه زبانزد خاص و عام بود و وجود مشکلات آن روزگار چون  جنگ تحمیلی و تحرکات گروهک های معاند و... ،آن ها را لحظه ای از  یاد مردم غافل نمی کرد  و چون  مسیر روشن و درخشانی را این عزیزان برای برون رفت از مشکلات و موانع موجود در پیش گرفته بودند ؛ منافقان کوردل با همکاری عناصر خود فروخته  در جنایتی هولناک دفتر نخست وزیری را منفجر کردند و این عزیزان را  مظلومانه به شهادت رساندند.

امروز هر فرد مسئول در کشور با تبعیت از فرمان و رهنمودهای ولی فقیه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) می تواند ادامه دهنده راه آن شهدای بزرگوار باشد.

ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره این شهدای گرانقدر، آغاز هفته دولت و روز کارمند را خدمت تمامی کارکنان خدوم ، دلسوز و زحمتکش در دانشگاه های کشور بویژه دانشگاه های شهرستان کرمانشاه، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدای متعال توفیقات روز افزون برای یکایک خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت داریم.

حوزه 3 کارمندی دانشگاه رازی و دانشگاه های شهرستان کرمانشاه


شناسه : 8859875