138

بیانیه حوزه 3 کارمندی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان ماه

بیانیه حوزه 3 کارمندی به‌مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

بسم الله الرحمن الرحیم

﴿وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقاً (الاسراء81 )

این روزها مفهوم مبارزه با استکبار جهانی بیش از هر زمان دیگری معنا پیدا می کند،وقتی از قاب تلویزیون  و رسانه ها در فضای مجازی می بینیم رژیم منحوس صهیونیستی با بمب های مخرب چند تنی و فسفری و... به جان مردم مظلوم غزه افتاده و در این بین به  زنان و کودکان و حتی بیماران هم رحم نمی کند و با بمباران بیمارستان ها و منازل مردم چهره واقعی خود را نشان داده و سعی در نسل کشی در غزه دارد؛ نا خودآگاه،خشم وجودت را فرا می گیرد و دلت می خواهد با تمام توان بر صورت صهیونیست ها بکوبی و در مسیر مبارزه ملت قهرمان فلسطین ، همشانه ی رزمندگان مقاومت، این رژیم غاصب را نابود سازی.

امسال فریاد مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار را نه تنها ملت سرافراز ایران سر می دهند بلکه تمام ملت های آزادیخواه جهان که از اقدامات این کودک کشان و قاتلان تاریخ ،خونشان به جوش آمده سر خواهند داد و همه از جنایات رژیم سفاک و حامیانش اعلام بیزاری نموده و خواهان برخورد قاطع و محکم ملت ها با آنها می شوند.

در 13 آبان به جهانیان اعلام می نمائیم که ما همواره یاری گر مظلوم بوده و هستیم و هرکجای این عالم فریاد داد خواهی مظلومی را بشنویم  به یاری او خواهیم شتافت.

چرا که  از سردار دل ها به خوبی آموخته ایم:

ما ملت شهادتیم،ما ملت امام حسینیم.

وعده دیدار ما:

 شنبه 13 آبان ماه ساعت 9 صبح

محل تجمع:

 1- درب سازمان مرکزی

2- پردیس کشاورزی و منابع طبیعی

3- دانشکده علوم اجتماعی و تربیتی دانشگاه رازی

مسیر راهپیمایی:

از چهار راه مدرس به سمت میدان آزادی

 

حوزه 3 بسیج کارمندی دانشگاه رازی

و دانشگاه های شهرستان کرمانشاه


شناسه : 10348756