182

بیانیه حوزه 3 کارمندی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

بیانیه حوزه 3 کارمندی سپاه ناحیه کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (39 حج)

سال ها از پایان دوران جنگ تحمیلی می گذرد، جنگی که استکبار جهانی آن را به راه انداخته بود تا ریشه انقلاب ایران را بخشکاند و  در این زمینه صدام را تا دندان مسلح کرده بود تا همراه با  عناصر خودفروخته و فتنه گر داخلی که  در رأس آن ها منافقین خائن قرار داشتند بتواند نقشه های دشمنان را  در کشور پیاده کند.

اما محاسبات دشمن غلط از آب درآمد و جهانیان دیدند که این خاک پر است از باکری ها و همت ها و خرازی ها،این خاک مردمان مجاهدی دارد که کافی است رهبر و مولایشان اشاره کند تا  دمار از روزگار دشمن در آورند.

از آن روزگار که ما قدرت و توان تولید حتی  سیم خاردار را نداشتیم و با دست های خالی این آب و خاک را با چنگ و دندان و نثار خون هزاران شهید و تقدیم هزاران جانباز و آزاده و ایثار گر حفظ کردیم، امروز به قدرتی بدل شده ایم که دشمنان ما از تجهیزات و توان دفاعی و رزمی ما هراسانند و در رسانه ها به عجز و ناتوانی خود در برابر نبوغ و استعداد متخصصان و نخبگان صنعت دفاعی ما اعتراف می کنند.

دشمن به خوبی دانسته که ایران امروز، ایران سال 59 نیست که بتواند به آن حمله نظامی کند بنابراین تاکتیکش را تغییر داده و به سراغ جنگ ترکیبی رفته تا به اهداف و مقاصد شوم خود برسد. در سال گذشته فوت یک دختر را بهانه کرد و بارها از آن به عنوان اسم رمز نام برد تا تمام ایادی اش با همه توان به جمهوری اسلامی حمله ور شوند و در این قضایا  علاوه بر سعی در نا امن جلوه دادن کشور در سطح جهان، قصد براندازی  داشت که امروز می بینیم عضویت جمهوری اسلامی ایران در  پیمان شانگهای و بریکس، آزاد سازی منابع مالی ایران در کشورهای مختلف و... علنا تمام توطئه های آنان را بدون نتیجه کرد و مردم با بصیرت و  فهیم ایران اسلامی نیز در راهپیمایی های 13 آبان و 22 بهمن ماه پاسخ دندان شکنی به آشوبگران و حامیان آنها دادند و به جهانیان نشان دادند و فهماندند  که انقلاب و کشورشان را دوست دارند.

ملت ایران به فضل خدای متعال امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و یکپارچگی رسیده و تمامی مذاهب و اقوام زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی متحد و یکدل هستند و دشمن می داند و اگر نمی داند بداند که امروز اگر مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمان جهاد دهد؛ تومار استکبار جهانی و توطئه های خبیثانه آنان را در جهان در هم خواهیم پیچید.

و السلام علی من اتبع الهدی

حوزه 3 کارمندی دانشگاه رازی و دانشگاه های شهرستان کرمانشاه


شناسه : 9395471