171

بیانیه حوزه 3 بسیج کارمندی دانشگاه های شهرستان کرمانشاه در محکومیت جنایات آشوبگران

بیانیه حوزه ۳ کارمندی در محکومیت جنایات آشوبگران

بسم الله الرحمن الرحیم

فتنه ها می آیند، شبهه ایجاد می کنند و چون می روند بصیرت می آفرینند. امام علی علیه السلام

در شرایطی که کاممان از اتفاقات ناگوار اخیر تلخ شده است، عده ای آشوبگر با حمایت دشمنان و معاندین نظام به بهانه فوت مرحومه امینی در جای جای کشور با ایجاد نا امنی و آشوب دست به تخریب اموال عمومی و آسیب به بیت المال و هتک حرمت بانوان محجبه زدند و با به شهادت رساندن چندین نفر از بسیجیان و مدافعان نظم و امنیت، کارنامه سیاه خود را بار دیگر به جهانیان نشان دادند.

هدف آنها حمایت از حقوق زنان نیست چرا که اگر چنین بود چادر از سر زنان در نمی آورند، اما با آتش زدن قرآن و مساجد، ماهیت و چهره واقعیشان برای مردم آگاه و بصیر ایران روشن شد.

ملت شهید پرور ایران اسلامی ضمن حمایت از پلیس انقلابی، هرگز اینگونه رفتار را از مخلان نظم و امنیت در جامعه بر نمی تابد و از دستگاه قضایی و مسئولان ذیربط خواستار برخورد قاطع و عبرت آموز با این قبیل هنجار شکنان می باشد.

ما دانشگاهیان ضمن محکوم کردن اتفاقات تلخ اخیر، در این ایامی که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است، بار دیگر با آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید بیعت نموده و اعلام می نماییم برای دفاع از ارزش ها آماده جانفشانی هستیم.

در پایان از عموم دانشگاهیان فرهیخته دعوت بعمل می آید تا در راهپیمایی سراسری علیه آشوبگران در نماز عبادی و سیاسی جمعه شرکت نمایند و بار دیگر مشت محکمی را بر دهان این مخلان نظم و امنیت وارد سازند.

زمان: جمعه ۱ مهر ماه_ بعد از اقامه نماز جمعه

مکان: مسجد جامع کرمانشاه

حوزه ۳ بسیج کارمندی دانشگاه های شهرستان کرمانشاه


شناسه : 5010375