174

بیانیه حوزه ۳ کارمندی به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک بسیج

بیانیه حوزه ۳ کارمندی به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک بسیج

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج لشکر مخلص خداست. امام خمینی(ره)

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دست طمع قدرت های زمان از کشور قطع شد و این مسئله باعث شد دشمنان به سراغ روش های جدیدی جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی برآیند؛ اما امام راحل با الهامی الهی دستور ایجاد سازمان بسیج مستضعفین را صادر فرمود و دشمنان از آن روز تا کنون از این قدرت عظیم همه مات و مبحوت انگشت به دهان مانده اند.

براستی که بسیج مظهر قدرت و تجلی و شکوه عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی است ‌و هرجا که به آن نیاز بوده وارد میدان شده و با قدرت بی نظیر خود تمام گره های کور را باز کرده و همواره راهگشا و جلودار بوده است.

در این سال ها به همه ثابت شد که هرجا با این روحیه بسیجی جلو رفتیم، در تمام کارها پیشرفت قابل توجه ای داشتیم و هرجا از این فرصت غافل شدیم هیچ ثمره ای نیافتیم.

امروز بیش از هر زمان دیگری به این روحیه بالا نیاز داریم چرا که به فرموده مولا و مقتدایمان به قله خیلی نزدیک شده ایم و خستگی و خسته شدن ممنوع است.

بسیجی یعنی جان فدا، بسیجی یعنی ایثار، یعنی آرمان، یعنی روح الله،یعنی فهمیده، یعنی باکری، سلیمانی، همت، خرازی، شیرازی،کاظمی و در یک جمله یعنی فردی چون شهیدان.

همانگونه که شرط شهید شدن، شهیدگونه زیستن است، شرط بسیجی بودن هم بسیجی زیستن است.اینجا بود که رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمود: عزیزان من بسیجی شدید مبارک است، اما بسیجی بمانید.

امروز ثمره این درخت پاک را در میدان می بینیم که گروه کوچکی چون حماس، هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را چگونه در هم می کوبد و دیگر بازوان مقاومت چون حزب الله و انصارالله و... پاسخی محکم و قاطع به جنایت های صهیونیست ها و آمریکای خبیث می دهند و جهانیان خواهند دید این قدرت عظیم بسیج چگونه آنها را از این منطقه اخراج خواهد کرد.

در پایان ضمن تبریک هفته مبارک بسیج خدمت یکایک بسیجیان عزیز بویژه بسیجیان سرافراز دانشگاه ها، آرزوی توفیقات روزافزون برای تمام دلسوزان و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خدای بزرگ مسئلت داشته و به روح پر فتوح امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی سلام و درود می فرستیم و بار دیگر با آرمان های والای انقلاب و شهدا تجدید میثاق دوباره ای می نماییم و از عمق وجود اعلام می نماییم که ما بسیجیان حیدریم.

ما بر خط مدار علی دور می‌زنیم

دنیا به گردش است به خط مدار ما

سخت است و مرگبار و پشیمان کننده است

آن انتقام حیدری مرگبار ما

 

 

حوزه ۳ کارمندی دانشگاه رازی

و دانشگاه های شهرستان کرمانشاه


شناسه : 10992680