115

برگزاری مراسم دهه مقاومت و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان

به همت مجموعه بسیج دانشگاه، یکشنبه ۱۷دی ماه مراسمی به مناسبت دهه مقاومت و گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان با سخنرانی سرهنگ بابایی در سالن جلسات شهید سلیمانی حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، در این مراسم که با حضور جمعی از فرهیختگان دانشگاهی برگزار شد، سرهنگ بابایی، معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان بی‌گناه را تسلیت گفت و این اقدام ناجوانمردانه دشمنان انقلاب را خفیف و سست عنوان نمود و تصریح کرد: مردمان ما همیشه ثابت کرده اند؛ هیچ عمل تروریستی نمی‌تواند باعث هراس آن ها شود.

ایشان با اشاره به اینکه موج اقدامات تروریستی علیه ایران در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، یادآور شد که حادثه شهدای کرمان نیز نشان می دهد، هنوز کشورهای تروریست پرور از ایران به شدت هراس دارند چرا که ایران بیشترین سهم را در مبارزه با تروریسم در منطقه داشته است. 

سرهنگ بابایی در پایان با اشاره به شأن، منزلت، دیدگاه و افکار حاج قاسم ایشان را از نخبگان میدان جهاد معرفی نمود و شناساندن افکار و مجاهدت های این شهید والامقام برای جامعه و به ویژه نسل جوان را بسیار ضروری دانست.

گفتنی است پایان این مراسم با پرسش و پاسخ و بیان نکته نظرات همراه بود.


شناسه : 11847145